Primăria Pitești crește oferta pentru brandul FC Argeș, pentru a treia oară: „Vom face tot ce este posibil pentru a ne atinge scopul”. Suma cerută de ANAF

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 14 Jun. 2017, 15:18 Actualizat: 15 Jun. 2017, 14:54 Special

După ce ANAF a respins și oferta de 350.000 lei făcută de primăria Pitești pentru cumpărarea brandului FC Argeș, iar autoritățile locale sunt decise să facă tot posibilul pentru a face această achiziție. A fost a doua ofertă refuzată de ANAf, după ce prima a fost de 100.000 lei.

Primarul orașului Pitești, Cornel Constantin Ionică, a decis să convoace, joi, Consiliul Local pentru a analiza situația creată și pentru a găsi o soluție de achiziționare a brandului cunoscutului club la care au evoluat Nicolae Dobrin, Marin Radu, Adrian Mutu, Nicoale Dică sau Bogdan Argeș Vintilă. Municipalitatea își dorește ca SCM Pitești, nou-promovată din Seria a 3-a a Ligii 3, să joace în Liga 2 cu denumirea de FC Argeș, iar autoritățile locale sunt dispuse să facă a treia încercare de preluare a brandului.

Ionică va propunere reprezentanților Municipalității să crească oferta pentru cumpărarea brandului FC Argeș și speră ca cea de-a treia încercare să fie cu noroc. „În vederea găsirii unor soluții viabile și concrete cu privire la recuperarea brandului FC Argeș am convocat Consiliul Local în ședința extraordinară joi, la ora 15, cu speranța că vom reuși cât mai repede cu putință, evident în condițiile legii, obținerea brandului. Asigur pe toată lumea, inclusiv prin prisma marelui interes pentru fotbal, pentru FC Argeș, că vom face tot ce este posibil pentru a ne atinge scopul. Vom căuta soluții pentru a recupera brandul și sunt foarte hotărât să rezolv acestă problemă. Voi propune Consiliului Local să înaintăm o nouă ofertă pentru cumpărarea brandului”, a spus Cornel Ionică.

„Prețul este de 550.000 lei + TVA”

Lichidatorul judiciar, Nicolae Enoiu, omul desemnat de instanță să valorifice activele clubului FC Argeș, aflat acum în faliment, ne-a spus suma pentru care ANAF este dispusă să vândă brandul. „Adunarea Generală a Creditorilor nu a luat în discuție suma de 350.000 lei oferită de autoritățile locale pentru cumpărarea brandului. S-a stabilit valorificarea acestuia la 40% din suma inițială. Concret, brandul se poate cumpăra cu 550.000 lei + TVA. Dacă primăria va oferi acești bani va putea lua brandul fără nicio problemă. Nu trebuie să dea toți banii odată. Pot vira vineri 10% din această sumă +TVA urmând ca în câteva zile să achite diferența. Eu le promit că în maxim o săptămână voi declara adjudecarea brandului”, a spus Enoiu.

Articol scris de Marius DUINEA (Curierul zilei)

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 14 Jun. 2017, 15:18 Actualizat: 15 Jun. 2017, 14:54 Special
Pe aceeași temă