După ce a ratat promovarea în Liga 1, Universitatea Cluj a mutat la nivelul staffului tehnic, numindu-l pe Cristian Dulca în locul lui Bogdan Lobonț. Joi, „studenții” au anunțat oficial și noul sponsor tehnic al echipei. Este vorba despre Adidas.
Echipa care a pierdut barajul cu FC Hermannstadt (1-2 la general) a încheiat parteneriatul cu fostul său furnizor de echipamente, Erima, și a anunțat oficial colaborarea cu giganticul brand german.
„Adidas și FC Universitatea Cluj anunță încheierea unui parteneriat în urma căruia brandul german a devenit noul partener tehnic al clubului.
În următorii doi ani, adidas va oferi echipamentul sportiv pentru FC Universitatea Cluj la toate nivelurile de vârstă și va fi furnizorul oficial de produse sportive pentru magazinele clubului.
Adidas, lider mondial în fotbal, este sponsorul oficial al celor mai importante turnee de fotbal din lume, Cupa Mondială FIFAâ„¢, Cupa Confederațiilor FIFA, Liga Campionilor UEFA, UEFA Europa League și UEFA EUROâ„¢. De asemernea, adidas este partenerul tehnic al unora dintre cele mai puternice cluburi, printre care Manchester United, Real Madrid, FC Bayern Munchen sau Juventus.
Parteneriatul dintre adidas și FC Universitatea Cluj a fost intermediat de compania R-Gol, reprezentată în România de foștii fotbaliști Adrian Borza și Pawel Golanski”, se arată în comunicatul oficial emis de clujeni.
Universitatea Cluj a pierdut barajul pentru promovarea în Liga 1 cu FC Hermannstadt. Sibienii, antrenați atunci de Vasile Miriuță, s-au impus în duelul de pe Cluj Arena cu 2-0, iar „studenții” s-au impus în retur cu 1-0.
Foto: Dan TĂ‚UȚAN / Mediafax foto