Printre noii sponsori ai lui Dinamo, alăturați clubului odată cu promovarea în SuperLigă, se numără și Cătălin Mișu, patron al unei firme de materiale de construcții din județul Dâmbovița, Regata, un nume destul de controversat la nivelul fotbalului românesc, care a oscilat în ultimii ani între mai multe proiecte, mai mult la nivel declarativ, fără să-și treacă în CV realizări notabile în vreunul dintre mediile sportive în care a activat.
”Sufăr pentru Rapid, sunt rapidist convins”, afirma Mișu într-un interviu acordat DigiSport în 2014. Omul de afaceri acuza atunci politicile de la clubul din Giulești, lipsa de transparență și comunicare. ”Eu mi-am exprimat disponibilitatea de a prelua pachetul de acțiuni. Actualii proprietari (n.r la acea vreme Nicolae Cristescu și Adrian Zamfir) îmi cunosc numărul de telefon, așa că, dacă vor să aibă o discuție cu mine în condițiile menționate de mine, sunt dispus să stăm de vorbă. Sufăr pentru această echipă și sunt convins că Rapid trebuie și poate să reajungă acolo unde-i este locul. Trebuie schimbată politica managerială. În primul rând, e nevoie de mai multă transparență, care la Rapid a lipsit întotdeauna”, afirma Mișu acum nouă ani. Până la urmă, numele companiei deținute de acesta a apărut câteva luni ca sponsor pe tricoul Rapidului (foto, pe spate, în locul numelui jucătorului), dar nimic în plus.
Trei ani după declarațiile bombastice legate de preluarea pachetului de acțiuni, Mișu promitea că se va înscrie la licitația pentru brandul Rapid. ”Da, este adevărat! Mă interesează brandul Rapid şi voi participa la licitaţie. Nu mă feresc să ascund asta, nu am niciun motiv. Voi fi acolo fără discuţie, voi face o ofertă”, declara actualul sponsor secundar al lui Dinamo, citat atunci chiar de site-ul suporterilor giuleșteni, 1923.ro.
Așa cum se știe, brandul nu a intrat în posesia lui Mișu, fiind neclar dacă a participat sau nu la licitația amintită.
După ce a ratat șansa de a prelua brandul istoric al echipei din Giulești, patronul firmei Regata s-a reorientat relativ repede. Către echipa din orașul natal, Târgoviște.
În sezonul 2018-2019, Chindia, cu compania lui Cătălin Mișu pe tricouri, avea să promoveze în Liga 1 (foto jos). Sponsorul lui Dinamo din 2023 s-a lăudat că el l-a instalat pe Viorel Moldovan la cârma echipei târgoviștene, ba, mai mult, în unele medii că i-ar fi achitat și salariul din Liga 2.
După promovare, aceeași poveste de mai sus: a intenționat să preia clubul, la nivel declarativ, oferta concretă pentru primul sezon de Liga 1 fiind de câteva zeci de mii de euro, potrivit surselor noastre.
Ulterior, când Chindia a șchiopătat, alunecând spre barajul de menținere din sezonul afectat de pandemia COVID-19, Mișu s-a dezis repede de ”idolul” Moldovan, propunându-l la Târgoviște pe Cosmin Contra, în calitate de… suporter al Chindiei! Contra ar fi un apropiat al lui Mișu, pe care l-ar vizita frecvent, pentru câte o partidă de table.
În ultimele zile, odată cu semnarea parteneriatului dintre Mișu și Dinamo, a fost vehiculată suma de 200.000 de euro ca și contribuție a afaceristului pentru echipa bucureșteană, în sezonul 2023-2024.
Dinamoviștii din PCH nu sunt atât de convinși că cifra este cea reală, din contract, iar cei mai vehemenți comentează deja pe tema trecutului rapidist al noului sponsor.
https://liga2.prosport.ro/seria-1/chindia-a-legat-doua-victorii-in-cantonamentul-din-poiana-brasov-un-fost-petrolist-considerat-campion-de-targovisteni-este-cea-mai-recenta-achizitie-19277401
https://liga2.prosport.ro/seria-1/unirea-slobozia-doua-noi-achizitii-19277522
https://liga2.prosport.ro/seria-1/chindia-targoviste-a-pus-in-vanzare-abonamentele-19277257
https://liga2.prosport.ro/seria-1/liga-2-2024-2025-cu-22-de-echipe-la-start-19277249