Chiar dacă ultimele meciuri din returul campionatului trecut le-a disputat pe Stadionul Municipal, odată cu promovarea echipei FC Caransebeș în Liga a II-a pretențiile cresc, astfel că arena din Parcul Teiuș a intrat într-un amplu proces de modernizare.
Astfel, pe partea laterală a tribunei principale urmează să se construiască scări metalice cu platouri intercalate, până la ultimul nivel, pentru ca intrarea în tribuna oficială să se facă separat. Ultimele trei rânduri de scaune din tribună vor fi demontate și vor completa băncuțele lipsă de la tribuna mică, de pe cealaltă parte a stadionului. În locul celor trei rânduri de scaune se va realiza o construcție din termopan, străbătută de la un capăt la altul de un culoar de-a lungul căruia vor fi cabine pentru VIP-uri, sponsori, presă etc.
Intrarea autocarelor și a mașinilor oficiale se va face pe partea stângă a aleii de acces pentru spectatori, pe un drum care va fi separat de alee printr-un gard cu o înălțime de doi metri și care va duce direct sub tribună, la vestiare.
În ceea ce privește terenul, conform ROAF, el trebuie să aibă între 100 și 105 metri, în lungime, iar cel de pe arena din Teiuș măsoară 109 metri, astfel că va fi scurtat cu 4 metri, și totuși va avea lungimea maxim admisă. Lățimea, tot conform ROAF, trebuie să fie cuprinsă între 62 și 68 de metri, parametri în care terenul din Teiuș se încadrează, și tot la limita maximă.
Sub tribuna principală, care adăpostește vestiarele și cabinele oficiale, se lucrează la cabinetul antidoping și la cel medical. În sala de conferințe se montează parchetul și se aduce mobilier nou, iar în vederea asigurării apei calde se mai montează un boiler.
Sursa: Arena bănățeană