Odată cu noile modele de echipament, clubul UTA a lăsat loc de sponsori pe tricouri și șorturi și așteaptă să obțină prețul corect pentru noul sezon competițional. Practic, până la această oră, nicio firmă nu și-a asociat brandul cu, poate, cea mai vizibilă și apreciată divizionară secundă.
Cifrele le-a dat chiar Codru Grădinariu. „Echipa noastră a fost cea mai televizată anul trecut. Din câte știm noi, 18 partide ale UTA-ei s-au văzut și la TV, cu o medie de 40 de mii spectatori pe meci. Tocmai de aceea, prețurile de anul trecut nu mai sunt valabile și acum. Am făcut un alt pachet pentru sponsori, nu ducem lipsă de pețitori. Avem tot felul de negocieri, vom alege prețul corect. Trebuie să ne aliniem la ceea ce a deveni UTA acum, după un sezon cu atâtea meciuri bune și două baraje de promovare în Liga 1″, a menționat directorul general al grupării emblemă a orașului Arad.
De menționat că și pe marginile terenului sunt doar câteva bannere „pline”: Consiliul Județean Arad, Centrul Municipal de Cultură Arad, Primăria Municipiului Arad, Universitatea de Vest Vasile Goldiș și Icetech. În rest, sunt afișaje „RECLAMA TA AICI” și un număr de telefon: 0773.847.412 pentru detalii.
Deja se știe faptul că grupul de firme al lui Marius Țucudean nu mai sprijină financiar clubul UTA, iar ceilalți sponsori mai mici au semnat acorduri până la finele stagiunii precedente.
În altă ordine de idei, conducerea clubului anunță că abonamenetele valabile pentru un sezon la UTA se vor comercializa la stadion, cu două ore înaintea startului oricărei întâlniri oficiale a „alb-roșiilor”. Prețul unui astfel de abonament este de 170 de lei.
Text: Sport Arad
Foto: Ciprian PETCUȚ