Noul echipament îi dezgustă pe suporterii piteșteni. „Prostia care taie vulturi” sau „Nu ologiți vulturul violet sau imaginea lui!” sunt replicile acide ale fanilor. FC Argeș reacționează

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 12 Feb. 2018, 17:23 Actualizat: 12 Feb. 2018, 17:44 Diverse

Suporterii echipei FC Argeș au reacționat pe rețelele de socializare după ce au văzut cel mai nou echipament al clubului pe care îl susțin. Fanii piteșteni nu au fost deloc încântați de tricoul pe care jucătorii lui Emil Săndoi l-au îmbrăcat cu ocazia amicalului de sâmbătă cu Petrolul (scor 0-0). Expunerea siglei clubului pe jumătate, „plantată pe partea ficatului”, i-a nemulțumit de alb-violeți, care au avut cuvinte dure pentru inițiatori.

„Prostia care taie vulturi.

La amicalul de astăzi cu Petrolul, nu am putut să nu remarcăm noile tricouri ale FC Argeș. Mintea creativă, și probabil colectivă a celor din club, a rodit un „design” absolut unic în istoria fotbalului mondial: sigla clubului tăiată pe jumătate și plantată pe partea ficatului. Da, am mai văzut sigle în degrade pe fundalul materialului, sigle din care se vede un detaliu însă ce au făcut ei aici, bate orice imaginație. Dacă FC Argeș ar avea oameni pricepuți la departamentul imagine, scena asta nu exista. Pentru că sigla FC Argeș era protejată de astfel de idei tâmpite printr-un Manual de Identitate Vizuală (care reglementează ce ai voie și ce nu să faci cu un logo, adică să nu îți bati joc, mai exact).

O să trimitem o sesizare producătorului Macron în Italia, (al treilea brand sportiv în anul 2017 în competițiile UEFA) să ia atitudine despre cum le este afectată, la rândul lor, imaginea.

Ne-am dori ca Primăria Pitești să conștientizeze importanța imaginii FC Argeș și să selecteze mai atent pe mâna cui lasă exploatarea unui brand valoros al fotbalului românesc”, a fost mesajul suporterilor pe pagina de facebook FC Argeș.

Jean Barbu: „Stema clubului nostru nu a suferit nici o modificare”

Directorul de marketing al FC Argeș, Jean Barbu, fostul atacant al emblematicului club din Pitești, a reacționat pe site-ul oficial al echipei, făcând câteva precizări în privința echipamentului purtat în amicalul cu Petrolul. Barbu nu vede un lucru rău în acest model de tricou gândit de designerii italieni ai firmei Macron.

„Echipamentul de joc a venit din Italia, de la firma Macron, cu care FC Argeș are contract de colaborare. Tricourile și șorturile folosite în amicalul cu Petrolul au fost oferite ca sponsorizare de firma italiană, partenerul tehnic al clubului nostru. Tricourile au fost imprimate de designerii italieni care au pus stema clubului pe piept, iar în partea din dreapta apare ca și design, o parte din sigla clubului. După cum bine se poate observa din imagini, stema clubului nostru nu a suferit nici o modificare și este imprimată pe piept, așa cum este normal și cum se poartă la toate cluburile profesioniste de fotbal”, a transmis Jean Barbu.

În plus, FC Argeș a venit în apărare și cu un exemplu asemănător, din punctul ei de vedere, de la clubul italian Chievo Verona. „Conceptul cu sigla clubului imprimată doar pe jumătate este și pe tricourile celor de la Chievo Verona, club care evoluează în Serie A. Din această imagine se vede foarte clar că în partea din stânga jos a tricoului este imprimată doar jumătate din siglă, iar pe piept este stema întreagă. Ar fi bine să ne abținem de la comentarii dacă nu suntem specialiști în design”, au scris reprezentanții formației din Liga 2. Exemplul a fost însă respins imediat de fani.

Răspunsurile oficiale primite i-au enervat și mai rău pe suporterii echipei FC Argeș, care au postat un nou mesaj pentru conducere. „Ne adâncim în promovarea mediocrității! Sau cum o dăm din rău în și mai rău! Nu ologiți vulturul violet sau imaginea lui!”, a fost ideea principală a mesajului.

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 12 Feb. 2018, 17:23 Actualizat: 12 Feb. 2018, 17:44 Diverse
Pe aceeași temă