:format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fliga2.prosport.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F07%2Fbogdan-chipirliu-ACSM-CEAHLAUL-PIATRA-NEAMT-STEAUA-BUCURESTI-LIGA-2-CASA-PARIURILOR-27.02.202539-1024x576.jpg)
Schimbarea conducerii de la Chindia aduce și o modificare importantă la nivel de imagine: după ani buni în care a fost achiziționat echipament de la Acerbis, Joma sau Macron, acum s-a optat, în premieră, pentru Nike!
Noile echipamente au fost prezentate de jucători în Turnul Chindiei.
Tricourile de joc sunt albe și negre, cu două linii în culorile clubului, roșu și albastru, pe partea din față, vertical, iar mânecile au linii fine negre, pe orizontală, în timp ce tricourile de portar sunt galben și portocaliu cu pantaloni negrii!
”Mândria, simbolul, sufletul orașului nostru. Aici e Chindia. Aici e Târgoviște. Aceasta este echipa noastră. Suntem bucuroși să vă prezentăm noile echipamente ale Chindiei pentru sezonul 2025-2026”, a fost mesajul care a însoțit fotografiile postate pe pagina oficială a clubului.
Jucătorii, Cornel Dinu, Mario Contra, Georgian Honciu, Dan Isvoranu, Alexandru Albu și Stiven Plaza, au pozat într-un cadru istoric și emblematic pentru oraș, la Turnul Chindiei.
Pe noul echipament apar imprimați, ca sponsori, Phoenicia Hotels și Matgrup Agregate, ambele pe spate, poziția superioară fiind deținută de firma lui Mohammad Murad.
Afaceristul român de origine arabă a intenționat în vara lui 2023 să ofere Chindiei un autocar, cu titlu de sponsorizare, însă conducerea de atunci a clubului a refuzat, motivând că nu are cine să îl conducă.
Al doilea nume comercial care apare pe tricou este o firmă de construcții din Ilfov.
Chindia a pus în vânzare joi la prânz, exclusiv online, abonamentele pentru sezonul 2025-2026. Cel mai ieftin costă 180 lei, la tribuna a 2-a, cea neacoperită, și vine cu o eșarfă bonus.
Cel mai scump, de 580 lei, asigură un loc în sectoarele centrale de la Tribuna 1 și bonus, un tricou oficial de joc. Prin comparație, pentru același loc, dar fără tricou, un suporter a plătit 930 lei acum exact doi ani.
Alte variante sunt la 230 lei, 330 lei, 430 lei și 480 lei.
Foarte important, cardul asigură accesul la toate meciurile din acest sezon: campionat regular, play-off sau play-out, plus Cupa României.
La un calcul simplu, ies minim 18 jocuri, ceea ce înseamnă, la abonamentul cel mai ieftin, un cost de 10 lei pe meci. Eșarfele și tricourile oferite bonus la abonamente vor putea fi ridicate după data de 10 august.
După ce vechile conduceri i-au tot ”dus cu preșul” pe suporteri în privința deschiderii unui fanshop, lucrurile se vor schimba radical și la acest capitol.
”În maxim două săptămâni vom avea fanshop, la Tribuna a 2-a. Lucrăm la acest aspect”, ne-au transmis surse oficiale din club.
În primă fază, vor fi disponibile tricouri și eșarfe. Anii trecuți, sub conducerea lui Marcel Ghergu și ulterior Andrei Cordoș, au existat doar promisiuni pentru un magazin oficial, fără vreo finalitate.
În schimb, Ghergu a plasat pentru vânzare produse cu sigla clubului unui comerciant din oraș, la care și acum ar fi dator!
Chindia dovedește acum și o mai mare deschidere către relația cu presa.
La amicalul cu Steaua accesul media se va face în baza legitimației de presă. Asta după ce anterior au existat multe probleme, provocate în principal de fostul președinte Marcel Ghergu. Două episoade: fotoreporterul DB-sport Marius Tudor a fost certat și amenințat de președinte, tot la un amical, vara trecută, cu FC Pucioasa: ”Să mă suni pe mine dacă vrei să faci poze. Hai că vedeți voi”. Apoi, în luna februarie a acestui an, același Ghergu a așteptat corespondentul Liga2.ro cu Politia Locală la o conferință de presă la care clubul nu a deschis proces de acreditare. Mai departe, corespondentului Liga2.ro i-au fost refuzate toate cererile de acreditare la meciurile din sezonul trecut.
Foto: Chindia Târgoviște