:format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fliga2.prosport.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F09%2Fjucatori-fcu-craiova-1024x576.png)
Retrogradată sportiv în Liga 4 la finalul sezonului trecut, dar menținută în Liga 3 pentru că FRF nu a avut suficiente echipe să umple locurile în noul sezon, Flacăra Moreni a început campionatul cu un suflu nou, un staff nou și un echipament nou, ce a părut de firmă!
Ceea ce ar fi putut însemna o lovitură de imagine s-a transformat însă într-un fiasco total, ce poate provoca și daune clubului morenar, în cazul în care unele informații vor fi confirmate oficial.
Liga2.ro l-a contactat în primă fază pe Marius Ene, omul din club care ar fi primit echipamentul, pe semnătură, potrivit surselor noastre. ”Voi v-ați uitat pe CV-ul meu? Păi ce, eu sunt magazioner? N-am treabă cu astea, vorbiți cu domnul primar, am înțeles că dânsul s-a ocupat”, a transmis, sec, Ene, după care a închis telefonul.
Primarul orașului Moreni, Gabriel Purcaru, nu a putut fi contactat. Am vorbit însă cu președintele Cristian Mitrea, instalat de curând, care a spus că această comandă de echipament s-a dat înainte să ajungă el în club. ”Nu am legătură cu asta. Erau comandate anterior venirii mele, dar din ce știu eu nu sunt Nike”, a vorbit Mitrea.
Ulterior acestei convorbiri telefonice, a revenit cu amănunte uluitoare: ”Deci nu sunt Nike. Am vorbit cu contabila primăriei, 69 lei a costat un tricou și 162 setul, tricou – șort – jambiere. Totul s-a făcut prin SEAP, Înainte să vin eu. Nu există echipament Nike la prețurile astea și nu știu cum a apărut logo-ul pe tricouri.”
Mergând pe firul logic, Liga2.ro a aflat că de echipamentele celor de la Moreni s-au ocupat doi ploieșteni, Marius Zencenco și un apropiat. Zencenco a confirmat că firma sa a confecționat tricourile și șorturile, ba chiar ne-a oferit prețul pentru un tricou, părând însă surprins că tricourile au ajuns la Moreni imprimate cu logo-ul Nike.
”Dom’le, noi avem vreo 3-4 firme, una de constructii, cea cu echipamentul etc. Întrebați-i cine a facturat. La noi le-au făcut, așa e, dar noi nu am pus Nike pe ele. Așa, ca preț, e 100 lei bucata. Dar noi nu punem logo-uri din astea, Nike, Adidas. Știți cum e? Vin tot felul de rupți în fund și ne cer asta, dar nu ne băgăm în așa ceva”. Zencenco susține deci că Flacăra a cumpărat de la el doar tricourile, peste care a imprimat logo-urile clubului și Primăriei. Nu și sigla Nike!
De toate aceste aspecte nu ar fi străin Silviu Posteucă, fost responsabil de marketing la Chindia Târgoviște, instalat acum la Moreni, pe aceleași recomandări!
Posteucă, a cărui numire a fost confirmată de președintele Cristian Mitrea, ”a fost adus de primar”, a preluat controlul deplin al paginii de Facebook creată și ținută în viață exclusiv de suporteri.
”Ni s-a spus să îi dăm acces total. Noi ne-am scos singuri drepturile de administrare”, au declarat cei care s-au ocupat de pagină în toți acești ani.
În condițiile în care îți angajezi un ”director de imagine” care să se ocupe special de imaginea clubului, activitatea pe pagina de Facebook a echipei din Moreni este una aproape inexistentă. În afară de niște ”cartoane”, informații importante despre Flacăra lipsesc cu desăvârșire. Ca de exemplu, jucătorii utilizați în meciuri sau numele marcatorilor!
Foto: Flacăra Moreni