Ripensia și-a prezentat echipamentul pentru sezonul de Liga 2. Timișorenii propun două tipuri de abonamente și carduri speciale pentru suporteri, cum au Dinamo sau Legia

Marius ANGHEL 02 Aug. 2017, 19:07 Campionat

Reînființață de cinci ani după ce dispăruse în urmă cu mai bine de șase decenii, Ripensia a început din Liga a 5-a Timiș, a crescut precum Făt-Frumos și în scurt timp a reușit să promoveze în Liga 2. Echipa timișoreană revine în eșalonul secund după o pauză de 69 de ani și astăzi a organizat prima conferință de presă înainte de jocul de debut în nou sezon al eșalonului secund. Sâmbătă, de la ora 11:00, pe teren propriu, Ripensia întâlnește pe Foresta Suceava.

În prezența președintelui clubului, Radu Ienovan, a antrenorului Remus Steop și a căpitanului Adrian Popa, Ripensia și-a prezentat echipamentele de joc, noul partener, o firmă care eliberează carduri personalizate pentru fanii echipei și care oferă reduceri. Astfel de card Ripensia – Cashback World mai au în România Dinamo și FC Botoșani, în timp ce în străinătate dețin Rapid Viena, Legia Varșovia, Wisla Cracovia sau Slavia Praga.

Sprijin financiar doar de la parteneri, nu și de la autoritățile locale

Cum primăria Timișoara și Consiliul Județean Timiș nu au acordat niciun ban clubului Ripensia, președintele Radu Ienovan a declarat că nu mai are nicio speranță să primească finanțare de la autoritățile locale.

„Ne-am dorit, pas cu pas, o construcție sănătoasă și iată că suntem după cinci ani în Liga a 2-a, respectând principiile de la care am plecat, dorind să avem stabilitate, să acționăm pe multiple niveluri: infrastructură, la nivel financiar, organizatoric și juridic. Suntem aproape aceleași persoane cu care am pornit acum cinci ani, la care s-au adăugat alți parteneri, și fiecare și-a adus o contribuție importantă. Am speranța și am încredere că vom continua acest drum ascendent. Avem convingerea că problemele au fost mici când am fost mici din punct de vedere organizatoric. Pe măsură ce creștem, problemele sunt mai mari, dar am convingerea că avem o fundație solidă. Sunt convins că vom reuși să readucem Ripensia de unde a fost înlăturată, din Liga 1. Experiența pe care am avut-o ne face să nu mai aveam speranțe față de aceste resurse (n.r. – banii publici). Noi eram mai mult decât 100 la sută legal, la Consiliul Județean motivul era că nu suntem în Liga 1, în timp ce la Consiliul Local nu a fost nicio motivare”, a declarat, citat de TMsport.ro, Ienovan.

În aceste condiții, bugetul pe care se bazează clubul în acest sezon este în jurul sumei de 250.000 de euro. Din această vară, firmele Almira Trade și Di & Si Panif s-au alăturat Ripensiei și se regăsesc pe tricoul de joc. 

Carduri speciale pentru suporteri

În plus, echipa timișoreană a încheiat o colaborare cu o firmă care are sediul în Austria și care oferă reduceri prin intermediul partenerilor comercianți.

„Mai sunt și alte cluburi la nivel național cu astfel de carduri. Dinamo, Botoșani, iar de afară Legia, Gdansk, Rapid Viena, cu care avem parteneriate. În toamna asta introducem mai multe cluburi. Posibil și Satu Mare. Avantajele suporterilor sunt 5 la sută banii înapoi la fiecare cumpărătură, în același timp 1 la sută din toate cumpărăturile se întorc la club. Cardul este funcțional în 47 de țări, la circa 1500 de de firme”, a spus Caludio Buda, reprezentantul companiei producătoare de astfel de carduri.

Altfel, Ripensia a scor la vânzare, la sediu de pe Calea Urseni, două tipuri de abonamente: Silver, cu rezervare de loc pentru 250 de lei pe sezon, și Gold, cu locul inscripționat cu nume, da preț de 500 de lei. Potrivit președintelui Ienova, până acum s-au vândut 30 de abonamente Gold.

Cât privește echipamentul de joc pentru sezonul de Liga 2, cel de acasă are tricouri în obișnuitele dungi verticale galben-roșii și sorturi albastre, iar cel de deplasare are tricouri roșii și șorturi negre.

 

Foto: Ripensia Timișoara

Marius ANGHEL 02 Aug. 2017, 19:07 Campionat
Pe aceeași temă