OFICIAL | Știința Miroslava va juca în Copou primele meciuri din Liga 2. Când speră să revină pe propriul stadion

Oficialii Științei Miroslava au anunțat că au ajuns la un acord cu municipalitatea ieșeană și cu colegii de la CSM Poli Iași, urmând să joace primele meciuri din Liga a 2-a pe stadionul „Emil Alexandrescu” din Copou. Președintele clubului Știința, Daniel Acatrinei, a ținut să mulțumească pentru înțelegere atât primăriei, care deține stadionul, cât și conducerii lui CSM Poli.

„Am ajuns la un acord cu municipalitatea și cu conducerea clubului CSM Poli Iași și vom juca pe stadionul „Emil Alexandrescu” primele meciuri de pe teren propriu din liga a doua. Le mulțumesc tuturor pentru amabilitate și înțelegere. E un lucru bun că putem evolua la Iași și nu vom fi nevoiți să jucăm în alt oraș. Între timp, noi ne străduim să remediem toate problemele la stadionul din Uricani, astfel încât în luna septembrie să revenim acasă, acolo unde am obținut atâtea performanțe. Încercăm să remediem toate problemele la baza sportivă, iar la jumătatea lunii august, când vor veni de la Federația Română de Fotbal pentru a inspecta din nou arena, stadionul să fie omologat. Nu a fost deloc o vară ușoară pentru noi, dar sperăm ca la ora startului să fim pregătiți din toate punctele de vedere, atât sportiv, cât și organizatoric. Sper ca și publicul să fie alături de noi, să avem cât mai mulți suporteri, pentru că avem o echipă tânără, iar acești copii au nevoie de susținere”, a declarat președintele Daniel Acatrinei.

Tot astăzi, Știința Miroslava a anunțat printr-un comunicat că s-a înscris în campionatul Ligii 2 și pentru început va disputa primele partide de „acasă” pe stadionul „Emil Alexandrescu” din Iași. Nou-promovata ieșeană spune că face eforturi mari ca cel târziu la începutul toamnei să se întoarcă pe stadionul din satul Uricani, acolo unde au reușit trei promovări în cele opt sezoane de existență.

Totodata, Știința a trecut printr-un proces de rebranding și redefinire a propriei imagini cu o siglă nouă, un nou site, dar și cu materiale promoționale.

Articol scris de Narcis POHOAȚĂ‚

Pe aceeași temă