Biroul Executiv al LPF2 a remis azi un comunicat către Liga2.ro prin care a anunțat că s-au stabilit detaliile privind licitația pentru drepturile TV legate de meciurilor rămase din actualul sezon din Liga 2. Ziua în care va avea loc acest eveniment este miercuri, de la ora 13.
„Biroul Executiv al LPF2 anunță toate părțile interesate că licitația pentru drepturile TV ale Ligii 2 va avea loc miercuri 5 noiembrie de la ora 13, la sediul FRF. Licitația se va ține la parterul corpului nou al Casei Fotbalului” sună scurtul comunicat al LPF2.
Miercurea trecută, conducerea FRF reprezentată de președintele Răzvan Burleanu, consilierul Gabi Bodescu, secretarul general Gheorghe Chivorchian, cărora li s-a adăugat și juristul Adrian Stângaciu, a a avut o întrunire cu oficialii cluburilor din Liga 2 pe tema drepturilor TV și a modului de comercializare a acestora. Dacă în cadrul întâlnirii s-a explicat că LPF2 nu poate vinde aceste drepturi la grup din cauza Consiliului Concurenței, care a comunicat că acestea aparțin exclusiv cluburilor și pot fi comercializate doar individual, după terminarea ședinței și plecarea oficialilor FRF, s-a pus pe tapet varianta vânzării la comun prin mandat.
Astfel, cluburile din eșalonul secund urmau să semneze un mandat valabil până după desfășurarea licitației de vânzare a drepturilor TV, prin care acestea își cedau aceste drepturi către LPF2 pentru a le vinde la pachet.
Din informațiile Liga2.ro, se pare că nu toate cluburile au trimis până azi mandatul semnat, dar se pare că este doar o formalitate, care va fi îndeplinită la timp. În ceea ce privește partea de organizare a licitației, de acest lucru se ocupă reprezentanții ISM, firmă cu care s-a demarat o colaborare încă de la finalul lunii august, în cadrul întrunirii de la Tărlungeni a membrilor LPF2.
În încheiere vă amintim că planul inițial a urmărit obținerea unei sume de 100.000 de euro pentru fiecare club din Liga 2, însă realitatea din piață a demonstrat că acest lucru este imposibil la această oră. Practic, singura ofertă concretă a fost cea a DigiSport, care a oferit 12.000 de euro pe etapă pentru televizarea a patru meciuri la alegerea companiei.
Articol scris de Mihai ANDRIEȘ