Clubul Farul a inițiat, odată cu meciul de miercuri cu ASU Politehnica Timișoara (scor 1-1), o campanie de promovare națională a județului Constanța, intitulată „Farul promovează Constanța!”. Conducătorii echipei dobrogene au avut ideea de a imprima pe toate tricourile de joc câte un obiectiv turistic din județ, iar la partida din etapa a 29-a a Ligii 2 elevii lui Petre Grigoraș au ieșit pentru prima dată pe teren cu aceste echipamente.
„Pentru a întări legătura dintre echipa F.C. Farul Constanța și comunitatea constănțeană, precum și pentru a promova la nivel național Constanța ca destinație turistică cu multiple atracții, jucătorii vor intra pe terenul de joc la meciurile oficiale din Liga a 2-a purtând pe piept câte un obiectiv turistic reprezentativ pentru județ.
Sunt o mulțime de locuri deosebite în aceasta zona a țării, lucruri cu care constănțenii, suporterii Farului, se mândresc, dar care sunt știute de prea puțini români.
Constanța înseamnă Marea Neagră și Litoralul, dar și foarte multă istorie, natura, frumusețe. Înseamnă Dunele Marine de la Agigea, castrul roman de la Capidava sau Biserica Îngropată de la Istria la fel de mult pe cât înseamnă Farul Genovez din Constanța”, se arată pe pagina de facebook a echipei constănțene.
În total, 24 de obiective turistice din județul Constanța au fost imprimate pe tricourile echipei SSC Farul Constanța, care de la vară va prelua brandul FC Farul Constanța, deținut în acest moment de Ciprian Marica, principalul investitor al clubului din Liga 2.