Fanii ploieșteni au făcut spectacol și au dominat fondul sonor și la meciul din turul 3 al Cupei României disputat, marți seară, de Petrolul cu Flacăra Moreni și câștigat cu 3-0, meci care a adunat, în tribunele stadionul „Ilie Oană”, peste 3.500 de spectatori. Dacă la partida precedentă, din campionat, cu FC Aninoasa (4-0), toți ochii au fost îndreptați asupra coregrafiei 3D a grupării „United”, de la Peluza Latină, și a bannerului aniversar afișat de aceștia la cinci ani de la înființare, la jocul de marți seară suporterii de la Peluza 1 au ținut să iasă în evidență printr-un mesaj „cu dedicație”.
În debutul reprizei a doua a meciului cu Flacăra Moreni, ultrașii ploieșteni au arborat un banner pe care stătea scris mesajul: „Convorbiri, sfaturi, discuții, acum toate par istorioare / Atotputernicul stăpân a uitat de parteneriat, oare?”, unul cu trimitere directă către omul de afaceri Mădălin Mihailovici, directorul general Veolia România, sponsorul principal al echipei.
„Recidiviști” în mai puțin de o săptămână
Ca o remarcă, mesajul inscripționat de fanii de la Peluza 1 vine la doar cinci zile distanță de la bannerul afișat de aceeași suporteri la partida cu FC Aninoasa, pe care stătea scris: „Dacă un contract cu primăria pică, dispare și pasiune pentru echipă”, cu referire la faptul că actualul contract de concesiune a sistemului de termoficare, încheiat între primăria Ploiești și Grupul Veolia, expiră în 2019, an în care FC Petrolul ar putea reveni, cel mai devreme, în Liga 1.
La Petrolul se pare că nu mai curge lapte și miere, așa cum se anunța după promovarea în Liga 3 a echipei înființate de suporteri și care în vară achiziționa cele șase mărci ale FC Petrolul Ploiești. Fanii echipei încep să răbufnească și să afișeze tot mai des mesaje către sponsorul care anunța că va duce Petrolul din nou în Liga 1.