După ce în sezonul trecut a fost sponsorizată de Superbet, iar pe stadion erau bannere mari cu casa de pariuri, Politehnica Timișoara a schimbat sponsorul din zona pariurilor sportive. Clubul a semnat pentru două sezoane cu Unibet și a anunțat parteneriatul cu puțin înainte de primul meci oficial din noul campionat de Liga 2, cu ”U” Cluj, echipă care este sponsorizată tot de Superbet.
FRF permite astfel de asocieri între cluburi și același sponsor, fiindcă în ediția trecută, pe lângă ”U” Cluj și Poli, și Rapid avea pe tricou aceeași casă de pariuri!
În acest context, Poli are două firme de pariuri pe echipament, deoarece toate echipele din Liga 2 au și Casa Pariurilor pe mânecă, pentru că această casă sponsorizează competiția ligii secunde. Nu este însă totuși ca CS Mioveni, care acum două sezoane avea nu mai puțin de trei case de pariuri pe echipament.
Anul trecut, Superbet nu ”trona” pe pieptul echipei timișorene, dar o face acum Unibet, deci putem deduce că suma oferită e mai mare. Ca în aproape toate cazurile, suma a rămas oficial confidențială.
”Unibet este un partener strategic foarte important pentru proiectele pe care dorim să le realizăm pentru clubul şi suporterii Politehnicii. Este un brand care a dat dovadă de profesionalism în toate parteneriatele lor de până acum. Este un pas major, mai ales că astfel vom reuşi să ne apropiem şi mai mult de acei susţinători ai noştri care aşteaptă şi merită mai multă interacţiune cu clubul favorit. Deoarece actualul parteneriat are şi o componentă destinată exclusiv dezvoltării componentei media şi de imagine suntem convinşi că vom realiza lucruri mari împreună. Bine aţi venit în familia alb-violetă!”, spune Sebastian Novovic, responsabilul de marketing al clubului.
Reprezentanții casei de pariuri spun că au ales Poli datorită suporterilor.
”Ne bucurăm să ne alăturăm astăzi proiectului Politehnica Timişoara. Pasiunea cu care suporterii au readus la viaţă o echipă de tradiţie a fotbalului românesc, îndârjirea cu care au luptat pentru ca formaţia lor să revină la cel mai înalt nivel, precum si determinarea de a duce proiectul mai departe ne bucură şi ne responsabilizează în acelaşi timp. Prin noul parteneriat, dorim să ne aducem contribuţia la revenirea unui brand important pe prima scenă a fotbalului românesc. Ne ghidăm după motto-ul nostru, “De la jucatori, pentru jucatori”, şi dorim să le oferim suporterilor bănăţeni experienţe memorabile alături de jucătorii în alb-violet”, a precizat Andreas Nichilciuc, manager la Unibet.
Pe tricourile de la meciul cu ”U” Cluj, Poli mai are și alți sponsori. De Construct sau Sika au trecut de pe piept pe spate. Tot acolo apare și firma Mewi, iar pe mâneca stânga e compania Laide. Pe piept mai apar logo-ul echipei, dar și un logo care are în centru numărul ”100”, făcut pentru anul 2021, anul de centenar al clubului.
https://liga2.prosport.ro/seria-1/inca-un-meci-in-liga-2-la-care-liga-1-viseaza-u-cluj-poli-timisoara-se-joaca-de-la-ora-1800-19194302