UTA Bătrâna Doamnă a bătut palma cu primul sponsor pe care îl va afișa pe tricouri în noul sezon de Liga 2. Compania Pizza 5 Colțuri, un mai vechi partener al clubului arădean, a achiziționat pachetul de sponsorizare-publicitate Gold Plus la noile prețuri propuse pentru noua stagiune de conducerea echipei din eșalonul secund.
Valoarea pachetului Gold Plus cumpărat de Pizza 5 Colțuri se ridică, potrivit Sport Arad, la valoarea de 13 mii de euro pe întreg sezonul, o sumă pe care UTA o va încasa și din primele două tranșe ce i se cuvin după vânzarea drepturilor TV.
Pentru cei 13 mii de euro, Pizza 5 Colțuri a achiziționat un logo deasupra numerelor de pe tricourile jucătorilor, 6 bannere de 300×90 de cm pe laturile terenului de joc, dar și alte expuneri a numelui pe panourile publicitare din sala de conferințelor de presă, programele de meci, site-ul oficial al clubului, plus două abonamente la Tribuna VIP și două abonamente comune.
Conducerea clubului arădean a anunțat pe site-ul oficial că, în continuare, sunt disponibile mai multe pachete de sponsorizare-publicitate: Suporter, Bronz, Bronz Plus, două pachete Silver și câte unul Silver Plus și Gold, trei Platinum sau unul Diamond.