Oradea vrea să debuteze cu o victorie la Turda

26 Aug. 2010, 19:34 Seria 2
Oradea vrea să debuteze** cu o victorie la Turda

Obișnuită în ultimii ani să se bată pentru un loc pe la mijlocul
clasamentului, formația orădeană are planuri mari pentru noul
sezon, și asta o dată cu preluarea managementului clubului de către
omul de afaceri Marius Vizer. Tehnicianul orădean, Gheorghe Ghiț, a
declarat joi într-o conferință de presă că un rezultat pozitiv în
compania celor de la Arieșul Turda ar însemna un rezultat care ar
da aripi echipei pentru startul campionatului.

„În mod cert un rezultat bun la Turda ne-ar da aripi
pentru acest început. Arieșul este însă o echipă experimentată și
nu ne va fi deloc ușor în această primă etapă”
, a
spus antrenorul orădenilor, care, nu se va putea baza la acest prim
meci pe serviciile lui Coroian, accidentat.

Vor să
aducă 8.000 de oameni la meciuri

Pe de altă parte, conducerea clubului are în plan și alte schimbări
la club, pe lângă obiectivul propus. Colaborarea cu o celebră firmă
de mode va îmbrăca jucătorii la patru ace, iar în ceea ce privește
readucerea spectatorilor la stadion, Andrei Bondor, noul manager de
marketing al clubului, și-a propus să atingă în acest sezon un
target de 7-8.000 de spectatori la un meci.

„Vrem să atragem la stadion oameni care să vină cu
toată familia, să demonstrăm astfel că meciul de fotbal este un
eveniment social la care se poate veni fără nicio prejudecată, sau
frică de comportamente huliganice în tribune. Vrem ca oamenii să
vină la meci ca la o recreere”
, a afirmat
Bondor.

Conducerea clubului a stabilit totodată și prețul biletelor de
intrare, sau a abonamentelor. Un bilet de intrare la un meci va
costa 10 lei, în timp ce abonamentul pentru întreg sezonul va costa
200 de lei. Totodată, Bondor a mai spus că de acum înainte, cei
care vor dori să stea la tribuna oficială, vor trebui să cumpere
pachetele de abonamente puse la vânzare: „Loja nu mai
este a vipurilor, ci a sponsorilor, adică a celor care vor cumpăra
abonamentele puse la vânzare pentru acest sector. Aceste sunt
împărțite pe trei pachete: Gold, Silver și Bronz. Cel care va
cumpăra unul din cele trei pachete va beneficia de reclamă la
stadion, acces la bufet, dar mai ales faptul că reclama lor va
putea fi văzută și la televizor, ținând cont de faptul că Sport.ro,
din câte am aflat eu, va transmite opt jocuri în care va evolua
echipa noastră. Cât privește locurile la tribuna VIP, abonamente la
acest sector se vor putea cumpăra pentru suma de 1.000 de
euro”
.

Accesul gratuit pe stadion îl vor avea doar copii până la 14 ani,
femeile, pensionarii și persoanele cu dizabilități.

Articol scris de Nicolae
Mihalcea

26 Aug. 2010, 19:34 Seria 2
Pe aceeași temă