![Romică Dorin s-a întors în antrenorat, după câteva luni ca medic. A semnat contractul carierei și e ”secund” și analist video la o fostă campioană din Asia Centrală](https://media.prosport.ro/4mBjotQc1d_1V6pRaFwDUqL35Jc=/340x191/smart/filters:contrast(5):format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fliga2.prosport.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2025%2F02%2Fromica-dorin-ordabasy-1024x576.jpg)
Universitatea Cluj s-a aliniat cluburilor mari și a confecționat măști de protecție, cu însemnele echipei.
Astfel, fanii formației clujene pot să-și achiziționeze de pe noul site oficial lansat zilele trecute, inclusiv noul magazin online, măști personalizate, putând să aleagă și unele cu mesajul ”Never give Up”. O mască de protecție personalizată pentru fanii celor de la Universitatea Cluj costă 19 lei.
Primul club de fotbal care a avut ideea de a personaliza măști cu însemnele echipei a fost Bayern Munchen. Gigantul german a dat lovitura. A vândut în doar 24 de ore peste 100.000 de măști și a anunțat că va dona banii spitalelor care luptă împotriva noului coronavirus. Cum o mască vândută de Bayern costă între 6 și 18 euro, suma strânsă de bavarezi după doar o zi a fost de peste 1 milion de euro.
Dacă în Liga 1 U Craiova a dat startul, în Liga 2, ASU Politehnica Timișoara a fost prima formație care a scos la vânzare măști personalizate. Bănățenii au scos patru tipuri de astfel de măști, fiecare la un preț de 15 lei. ”U” Cluj îi urmează pe alb-violeți.
Altfel, clujenii anunță reduceri cu 25 la sută la produsele inscripționate cu emblema clubului, în această perioadă, după relansarea noul magazin online.