Antrenați de Chivu… prin Internet!

Fechita Bogdan-Andrei 20 Dec. 2010, 11:15 Juniori

Campania Vodafone, anunțată în
premieră pe 7 decembrie în ProSport, a transformat în realitate
visul multor copii din această țară: fundașul lui Inter Milano și
al naționalei României, Cristi Chivu, a petrecut o zi antrenând 20
de fotbaliști de la Club Sportiv Municipal Școlar Reșița, pe care
i-a dus într-un cantonament la Poiana Brașov. Ineditul acțiunii a
constat în faptul că antrenamentul a fost condus de Chivu exclusiv
prin internet.

Pe toate canalele media din România
sunt promovate zilele acestea trei spoturi publicitare în care
eroii sunt cei douăzeci de copii ai Centrului de Copii și Juniori
de la Club Sportiv Municipal Școlar Reșița, (grupele de 1997, 1998
și 1999) și internaționalul Cristi Chivu.

Conectați prin
intermediul internetului, copiii au reușit să se antreneze alături
de experimentatul internațional român, să îi asculte sfaturile și
să fie inspirați de acesta. Emoțiile au fost similare de ambele
părți, pentru că antrenamentul online a reprezentat o dublă
premieră: Chivu a devenit primul antrenor online (foto dreapta), în timp ce
puștii de la Reșița se pot mândri că sunt „prima echipă antrenată
online”.

Au purtat căști de
protecție, precum Chivu

Antrenamentul a avut trei teme. Prima temă a spotului publicitar se
referă la un antrenament teoretic de pe terenul de joc de la Poiana
Brașov, unde juniorul Giuliani Eduard Văduva (12 ani) înscrie un
gol și se bucură în stil rosso-nero. Tristețea este reflectată de
același Văduva, în prim-plan, care se prăbușește în genunchi, la un
meci „amical” între echipa rosso-nerilor cu o echipă „locală”,
îmbrăcată în echipamentul lui FC Brașov. Tinerii rosso-neri joacă
având pe cap căști asemănătoare cu cele purtate de Cristian Chivu
după accidentarea gravă de la începutul anului.

A doua temă a spotului publicitar
este antrenament fizic în pantă, la Postăvarul, „preferata”
jucătorilor, care strâmbă din nas când aud comanda lui Chivu: „Și
acum, antrenament fizic…”. În fine, la plecare, în tema numărul
trei, jucătorii se conectează on-line pentru a-i cânta lui Cristian
Chivu refrenul imnului rosso-nerilor.

Florin Șerban a
regizat spotul

Realizarea spotului Vodafone, care a durat trei zile, a fost o
afacere 100% reșițeană. Pe lângă Chivu și juniori, care sunt din
Reșița, trebuie amintit faptul că reclama a fost filmată de nimeni
altul decât regizorul Florin Șerban. Născut la Reșița, regizorul
Florin Șerban în vârstă de 35 de ani, și-a adjudecat la Festivalul
Internațional de la Berlin premiul Ursul de argint, pentru filmul
său de debut, „Eu când vreau să fluier, fluier”.

Cazați la unul dintre
hotelurile din Poiana Brașov ale lui George Copos, tinerii
rosso-neri chiar s-au întâlnit cu finanțatorul rapidist la
recepție! Bineînțeles că dacă era „lăsat” liber, Giuliano Văduva ar
fi negociat un transfer la bucureșteni, deși „oficial” a spus că
vroia doar un autograf!

„Valoarea acestei campanii stă
incontestabil în faptul că vorbim de un eveniment real. Nu am făcut
un spot publicitar, ci am organizat, filmat și adus în fața
publicului un eveniment inedit, care va rămâne cu siguranță în
sufletul juniorilor de la CSM Resița”
(Romina
Tăzlăoanu, Associate Director, Advertising, Vodafone Romania)

„Mulți fotbaliști decid să
aleagă cariera de antrenor după ce o încheie pe cea de fotbalist.
Cristi Chivu a ales să facă o încercare încă de pe timpul când e în
activitate și, cu ocazia asta, să dea o mână de ajutor și
fotbalului nostru”
(Dana Hogea, Group Account
Director)

„Copiii au rezistat foarte
bine și au dat dovadă că sunt mult mai maturi decât o arată vârsta
lor. Această acțiune sper să-i ambiționeze și să nu li se urce la
cap! Trebuie să fie fotbaliști pe dreptunghiul
verde”
(Cristi Bobar, președinte CSM Școlar
Reșița)

Articol scris de Florin
ȘTIUBE

Fechita Bogdan-Andrei 20 Dec. 2010, 11:15 Juniori
Pe aceeași temă