Problemele financiare de la Rapid se reflectă și asupra echipei, care în ultimul an a uitat cum este să facă deplasările în condiții decente.
Din momentul în care clubul a intrat în insolvență, au apărut și problemele de acest gen. În returul campionatului trecut, giuleștenii au mers la Bistrița cu autocarul, iar acest lucru s-a resimțit imediat. După plimbarea care a durat mai bine de 10 ore doar într-un sens, conform declarațiilor fotbaliștilor, rapidiștii au avut nevoie de două zile de recuperare. Acum, noul antrenor al giuleștenilor s-a lovit de aceeași problemă, iar echipa sa va face deplasarea la Suceava tot pe șosea. Nu este chiar o noutate nici pentru Viorel Moldovan, pentru că înainte de deplasare de la Iași, acolo unde vișiniii ar fi trebuit să meargă cu avionul, staff-ul tehnic a fost anunțat că cei din conducere nu au reușit să strângă banii necesari pentru ca drumul să fie parcurs cu avionul. O deplasare de acest gen ar fi costat 3.000 de euro, dar nu a fost găsită suma respectivă.
Pelerini prin nordul Moldovei
Etapa viitoare, povestea se repetă, însă distanța este mai mare, echipa urmând să facă o nouă plimbare de aproximativ șapte ore cu autocarul, până la Suceava. Viorel Moldovan și‑ar fi dorit ca echipa să meargă cu avionul măcar până la Iași, iar de acolo cu autocarul până la Suceava. Distanța de la București până în nordul Moldovei este de 450 de km, iar cu cei aproximativ 400 de km parcuși până la Iași la ultimul meci din campionat, rapidiștii vor ajunge la 1.700 de km în doar două săptămâni.
Timișorenii au refuzat deplasarea cu autocarul
Fotbaliștii de la ACS Poli Timișoara nu au acceptat să vină la București cu autocarul pentru meciul din optimile Cupei României cu Steaua (0-2). Aceștia și-au motivat decizia prin faptul că este o distanță foarte mare, 564 de km, iar un astfel de drum le poate afecta evoluția. Puși în fața refuzului, oficialii clubului de pe Bega au făcut rost de banii necesari pentru călătoria cu avionul.
Articol scris de Victor STOICESCU