Petrolul și-a prezentat un alt sponsor adus în această iarnă! Director de marketing al clubului s-a făcut de râs la conferința de presă

Marius ANGHEL 04 Mar. 2022, 19:18 Liga 2
Petrolul și-a prezentat un alt sponsor adus în această iarnă! Director de marketing al clubului s-a făcut de râs la conferința de presă

În a doua conferință de presă organizată de Petrolul în acest an, premergătoare meciul cu FC Buzău, primul din 2022 programat pe ”Ilie Oană”, clubul ploieștean a ținut să-și prezinte un alt partener cu care a bătut palma în această iarnă.

Modul în care directorul de marketing al clubului Petrolul s-a prezentat la această anunțare oficială a sponsorului cu ajutorul căruia s-a achitat la finalul lunii ianuarie a acestui an salariul pe luna noiembrie a anului trecut lasă mari semne de întrebare privind profesionalismul său.

Directorul de marketing al clubului Petrolul, discurs execrabil la prezentarea unui nou sponsor

Mihai Constantinescu s-a prezentat în fața reprezentanților presei și a camerei de filmat, care transmitea în direct, deci automat și în fața suporterii echipei care priveau conferința, fără să își cunoască invitatul și nepregătit privind societatea pe care acesta o reprezintă, respectiv noul partener al clubului.

”Să vă spun sincer, am dori să ne facem un obicei ca la fiecare conferință de presă să prezentăm câte un partener, câte un sponsor al clubului nostru, oameni care se alătură proiectului nostru și au încredere în ceea ce se întâmplă la Petrolul Ploiești.

Astăzi avem onoarea să prezentăm Barrier, lider național, spun eu, în (o mică întrerupere în care înghite în sec) domeniul tămplăriei și tot ce înseamnă, este legat de către… (se uită la invitat) ajutați-mă… ferestre și uși, tot ce înseamnă industria… (se oprește și se uită la invitat, gesticulând) tâmplăriei, am spus bine. Este un parteneriat care se derulează până la sfârșitul… acestui campionat, până la sfârșitul lunii iunie, dar avem încrederea că vom continua și din Liga 1. Cu siguranță, această perioadă este de tatonare, s-o spun așa, să ne cunoaștem (se uită la invitat și tace, așteptând probabil un răspuns, o confirmare), să realizăm împreună că imaginea noastră și imaginea lor nu pot duce decât la succes.

Dau cuvântul domnului… (nu știe cum îl cheamă, se uită la el și așteaptă să își spună numele) Sebastian Ștefănescu (completează după ce invitatul și-a spus numele), a sunat prezentarea făcută de directorul de marketing al clubului Petrolul partenerului Barrier.

  • Constantinescu, care s-a prezentat la conferința de presă neras pe cap și nebărbierit, spre deosebire de cum arăta în urmă cu aproape o săptămână, a mai spus că vrea să atragă la Petrolul sponsori de nivel național, nu numai local.
  • Înainte să ajungă la Petrolul, Mihai Constantinescu a fost o scurtă perioadă de timp la FC Buzău, în vara trecută, unde apărea pentru prima dată în peisajul fotbalului românesc. Invitat la o emisiune tv locală din Buzău, acesta se lăuda că a absolvit Institutului Johan Cruyff din Barcelona, că a avut mai multe schimburi de experiență pe la mai multe cluburi din La Liga, precum Real Sociedad sau Athletic Bilbao, dar și că înainte să urmeze acest nou drum a activat în ”industria misterioasă a cazinourilor”, așa cum el a numit-o, în SUA, dar a fost și în legiunea străină.

Sebastian Ștefănescu: ”Suntem alături de Petrolul nu doar pentru că e asemănarea de culori care ne reprezintă, dar și pentru că susținem performanța”

Sebastian Ștefănescu, îmbrăcat în sacou galben, una dintre culorile reprezentative clubului ploieștean, a trecut cu vederea prezentarea penibilă de care a avut parte din parte lui Mihai Constantinescu și a vorbit despre firma pe care o reprezintă și motivul pentru care s-a alăturat Petrolului.

”Sunt încântat să fiu alături de partenerii noștri de la Petrolul. Reprezint brandul Barrier, care, după cum spunea partenerul nostru, este brandul numărul 1 în România în soluții de acoperire de goluri și de tehnici de umbrire. Suntem alături de Petrolul nu doar pentru că e asemănarea de culori care ne reprezintă, dar și pentru că susținem performanța. Noi am făcut permormanță și am ajuns numărul 1 în România. Petrolul, alături de noi, va ajunge numărul 1, clar, și în liga superioară și, cu siguranță, vă garantăm că vom colabora și după terminarea acestui mic contract”, a spus Ștefănescu, ”regional sales manager” la Barrier.

Întrebat cum de a ajuns să sponsorizeze clubul ploieștean, firma fiind originară din Bacău, Ștefănescu a spus: ”Avem o franciză aici, în Ploiești, și, cu siguranță, datorită dumnealor am ajuns aici, pentru că sunt susținătorii acestui club.”

”În urmă cu câțiva ani am fost principalul sponsor al Cupei Ligii împreună cu cei de la Adeplast. De atunci ne-a plăcut fotbalul și am căutat tot timpul un brand mare al fotbalului românesc cu care să ne asociem. Iar acum a fost momentul în care am primit această invitație și suntem onorați să fim alături de Petrolul”, a spus și Alexandru Maxim, director de marketing al Barrier.

Barrier, anunțat de Claudiu Tudor la Petrolul din ianuarie

Noul sponsor al Petrolului, Barrier, apare inscripționat pe echipamentul Petrolului pe mâneca stângă a tricoului (foto jos, în primul meci din acest an, cu Poli Timișoara). Firma băcăuană a oferit, din informațiile Liga2.ro, 30 de mii de euro echipei, bani pe care clubul i-a folosit deja la finalul lunii ianuarie, atunci când s-a bătut palma, pentru a achita salariile restante pe luna noiembrie a anului trecut.

Cel care a convins această firmă să sponsorizeze Petrolul a fost directorul sportiv Claudiu Tudor, după cum informa la momentul respectiv.

”Chiar astăzi am mai bătut palma cu încă un sponsor, cu Barrier, care va veni și el cu o sumă, nu mare, dar orice sumă e foarte importantă pentru noi, ca sponsorizare.
Ajut cu mare drag, dar, până la urmă, nu asta este soluția Petrolului. Soluția Petrolului este ca Veolia să se întoarcă sau toată suflarea petrolistă să vină să ajute, alături de celelalte firme și autoritățile să vină alături de club, pentru că nu este clubul meu, este al ploieștenilor.
Mi-aș dori foarte mult ca Veolia să revină, pentru că a avut un aport important în acest proiect”
, spunea Claudiu Tudor, care nu se afla pentru prima dată în ipostaza de a ajuta clubul să achite către jucători salariile și primele.

Între timp, Veolia a decis să se retragă definitiv de la Petrolul, s-au mai retras și Greenfield Residence și Cavar Residence, însă au apărut ca noi parteneri MRS Residence, Barrier, Parmaline, Observatorul Prahovean, World Class și Actemium.

Cum prezintă Petrolul, pe site-ul oficial, noul său partener:

”Povestea noastră a început în anul 1995, atunci când s-a înființat afacerea de familie Electric Plus. Dorința de a ne face remarcați pe piața din domeniu ne-a ambiționat să creăm brandul Barrier și să ne promitem că vom evolua constant.

După mai bine de 20 ani de activitate, suntem onorați că am contribuit la confortul a mii și mii de clienți. Drumul către succesul de azi al companiei Barrier a fost presărat cu nenumărate obstacole, însă fiecare provocare ne-a ajutat să devenim unul dintre cele mai puternice branduri din domeniul producătorilor de tâmplărie PVC.

Munca noastră nu se oprește doar la fabricarea ușilor și ferestrelor din PVC și aluminiu. Dintotdeauna ne-am dorit să oferim mai mult decât produse de calitate. Așa că ne-am pus la dispoziție resursele pentru a pune bazele Asociației Barrier, un proiect de amploare prin care susținem numeroase inițiative sociale.

Barrier, un partener de încredere

Dorința de a mulțumi fiecare client ne ghidează în activitatea zilnică. Indiferent de cerințe, suntem mereu pregătiți să răspundem prompt nevoilor tale. Profesioniștii Barrier sunt alături de tine din prima clipă și îți oferă soluții personalizate, simple și fiabile pentru spațiul tău. Îți suntem alături în fiecare etapă, de la alegerea ușilor și ferestrelor din PVC sau aluminiu potrivite și până la fabricarea acestora.

Știm că exigențele clienților noștri se traduc prin confort, calitate superioară și rezistență în timp. De aceea, folosim materiale și tehnologii de ultimă generație pentru realizarea unor produse din PVC de neegalat.

Relația cu fiecare client este importantă pentru noi. Muncim întotdeauna pentru a ne duce la bun sfârșit promisiunile. Suntem convinși că onestitatea stă la baza colaborărilor de lungă durată și este cheia care ne ghidează către inimile și casele cât mai multor români.

Barrier, o poveste despre oameni minunați

Suntem recunoscători să avem alături peste 600 de angajați care împărtășesc viziunea Barrier: crearea celor mai bune produse din tâmplărie PVC și aluminiu. Specialiștii companiei noastre sunt mereu dornici să lucreze cu cele mai noi materiale și tehnici inovatoare pentru a satisface dorințele clienților.

Credem că educația continuă este o parte importantă a succesului. De aceea, susținem dezvoltarea abilităților fiecărui angajat prin programe de integrare și cursuri de specializare. Așa a luat naștere Academia Barrier, locul în care profesioniștii noștri se bucură de traininguri periodice.

Competențele oamenilor din echipa noastră, pasiunea și atenția la detalii stau la baza produselor de calitate pe care le oferim de la înființare și până în prezent.”

Foto și video: Petrolul Ploiești

https://liga2.prosport.ro/seria-1/petrolul-galop-de-sanatate-intr-un-nou-amical-disputat-inainte-de-meciul-cu-fc-buzau-jocul-s-a-desfasurat-pe-durata-a-trei-reprize-19221450

https://liga2.prosport.ro/seria-1/petrolul-vrea-sa-aiba-grija-de-doua-grupe-de-juniori-ale-celor-de-la-dinamo-kiev-insa-baremul-arbitrilor-si-observatorilor-la-meciul-cu-fc-buzau-e-platit-de-suporteri-clubul-ploiestean-are-inca-un-m-19221495

https://liga2.prosport.ro/seria-1/diverse/doliu-la-petrolul-a-incetat-din-viata-ghita-gruber-un-fost-jucator-important-al-clubului-ploiestean-19221444

https://liga2.prosport.ro/seria-1/analiza-sase-echipe-lupta-pentru-trei-locuri-ramase-disponibile-in-play-off-ul-ligii-2-stim-deja-11-din-cele-14-formatii-care-merg-in-play-out-dar-si-pe-singura-care-e-sigura-de-grupa-in-care-va-e-19221389

Marius ANGHEL 04 Mar. 2022, 19:18 Liga 2
Pe aceeași temă