SSU Poli Timișoara încearcă, deja pentru a mia oară, să se reconstruiască din cioburi! Clubul are un nou director de marketing, pe care, pesemne, l-a considerat mai important decât pe antrenori sau jucători, căci i-a făcut o prezentare oficială organizând o conferință de presă.
Moment la care afaceristul Cristinel Irinoiu, noul om de marketing al trupei din Liga 3, a și scos o ”perlă” demnă de marile case de bijuterii ale lumii sau filme celebre precum Micul Dejun la Tiffany.
Situația Politehnicii e una foarte ”albastră” și nicidecum violet, căci, după ”era” Pantilimon au rămas datorii mari, inclusiv care au generat litigii la comisii.
În ultimele săptămâni după ce fostul portar a fost îndepărtat cu forța, căci ținea cu dinții de scaun, s-au adus câțiva sponsori și se încearcă o redresare. În acest context, unul dintre patronii firmelor devenite sponsori, Cristinel Irinoiu de la compania de construcții Kiki & Iri, a preluat, voluntar și funcția de director de marketing. El consideră că atuul său este că atunci când merge la firme nu le cere ceva ce el nu face, și anume, să dea bani clubului-fanion al Timișoarei.
Irinoiu a readus în discuție un club un sistem ”socios”, deși această idee nu a avut succes în Timișoara nici dacă ne referim la Ripensia, dar nici la Poli, transformată acum doi ani în societate pe acțiuni.
Șocant este că el expune cum s-ar aduna bani suficient de mulți nu dacă timișorenii ar renunța la un abonament la cel mai celebru serviciu de streaming de seriale din lume, spre exemplu, ci dacă ar renunța la site-urile…. porno!
”Eu vreau să cresc nivelul de promovare pe Tik-Tok, pe mediul online, să creștem foarte mult pagina și un pic, un pic, să se implice mai mulți oameni din Timișoara și din județul Timiș. Să nu uităm, în urmă cu ceva vreme erau 40.000 de oameni pe stadion. Dacă din cei 40.000 de oameni, măcar 10.000 s-ar implica cu o sumă minimă, adică cât e un abonament pentru alte site-uri, de 2-3 euro, site-uri pentru adulți, -și se implică foarte mulți bani acolo! – poate reușim și noi la Poli Timișoara măcar 10.000 de abonați să avem și atunci lucrurile financiare se vor rezolva. Asta e marea mea provocarea, să vedem dacă o să reușesc”, a spus Irinoiu, care probabil nu citește atât de mult știrile externe ce nu mai prevăd o viață lungă Tik-Tok-ului chinezesc, căci o interdicția a rețelei în SUA ar duce la dispariția aplicație din GooglePlay și AppStore.
Altfel, deocamdată, pe tricourile echipei au apărut ca sponsori Superbet, dar și firmele locale cu profil de construcții Egeria și Kiki & Iri.
Casa de pariuri are un contract, din informațiile Liga2.ro, de 80.000 de euro. Cu banii primiți de la Superbet s-ar fi achitat deja două salarii restante aferente sezonului trecut.
Însă ”tăvălugul” vine, pentru că Liceul cu Program Sportiv Banatul a deschis deja litigii la comisii, iar două dintre ele au deja și termen joia aceasta. Motivul? Pe vremea lui Costel Pantilimon s-au luat jucători de la LPS fără a se achita grilele de formare. De fiecare dată când liceul îl contacta, Pantilimon se făcea că plouă…
Altfel, reprezentanții clubului, căci la prezentarea lui Cristinel Irinoiu au fost prezenți și președintele CA, prorectorul UPT Simon Pescari, și managerul sportiv Sorin Brîndescu, spun că până în martie, Poli va ajunge la zi cu actualele sale datorii.
https://www.youtube.com/watch?v=vKtQo5ZS9T0
Foto și video: Politehnica Timișoara