Conducătorii clubului UTA au revenit la sentimente mai bune față de subiectul drepturilor TV ale campionatului Ligii 2 și au anunțat că au ajuns la un acord cu Federația Române de Fotbal pentru a-i permite televiziunii DigiSport să difuzeze meciuri și de la Șiria, acolo unde joacă pe teren propriu echipa arădeană. Începând cu runda a 11-a, meciurile UTA-ei jucate acasă vor putea fi urmărite și ele în direct la TV.
„În primul rând, trebuie să specificăm faptul că în speța drepturilor TV am discutat doar cu reprezentanți ai Federației Române de Fotbal, niciodată direct cu partenerii media. În urmă cu două săptămâni, clubul nostru a ajuns la o înțelegere cu FRF pentru televizarea meciurilor pe care echipa noastră le va disputa pe teren propriu în acest an competițional. Această înțelegere e benefică clubului UTA, cât și sponsorilor noștri. Aceștia din urmă vor avea o mai mare vizibilitate pe posturile cu acoperire națională, iar clubul nostru a ținut cont de acest aspect în negocierile purtate cu Federația Română de Fotbal”, e poziția oficială a clubului UTA Arad transmisă site-ului local Sport Arad.
Astfel, meciul de duminică, 8 octombrie, de la ora 15:30, dintre UTA Arad și Pandurii Târgu Jiu, contând pentru etapa a 11-a, va fi transmis de DigiSport 1.
UTA nu a permis până acum televiziunii să transmită meciurile pe care le-a organizat în actualul campionat al Ligii 2 din cauza nemulțumirilor pe care le-a avut la finalul sezonului trecut. Gruparea arădeană a comunicat în dese rânduri că suma care i s-a dat din cedarea drepturilor TV nu a mulțumit-o, UTA având cele mai multe meciuri transmise pe micile ecrane, însă bani primind tot atâția cât au luat și alte echipe din campionat televizate de foarte puțin ori.
Conflictul cu DigiSport a pornit după ce UTA nu i-a permis acesteia să televizeze returul barajului de promovare cu ACS Poli, motivând că în contractul drepturilor de televizare nu e specificat nimic despre acest baraj.
În acest sezon al Ligii 2, FRF a cedat opțiunile 1 și 2 televiziunii DigiSport pentru 300.000 de euro, în timp ce opțiunile 3 și 4 au fost achiziționate de o agenție de vânzări pentru aproximativ 80.000 de euro.