Acum un an, Mihai Andrieș atrăgea atenția asupra importanței site-urilor
oficiale pentru cluburile din ligile inferioare. Și când vorbim
de aceste site-uri ne gândim la pagini web actualizate constant cu
informatii din jurul echipei, cu loturile de jucători complete și
nu un site pe care intră o știre o dată la trei luni, iar lotul de
jucători să fie de acum două sezoane.
Între timp foarte puține lucruri s-au schimbat. Cluburile din
liga 2 și 3 se află în aceiași stare, o parte având site-uri, însă
neactualizate sau, cel mult, cu știri preluate de pe liga2.ro și
alte site-uri locale.
Cu o precizare: de atunci și până acum Facebook-ul a cunoscut o
continuă ascensiune. Astăzi unul din trei români care navighează pe
internet are cont și pe facebook (sursa). Printre aceștia se află
și mulți suporteri sau simpatizanți ai fotbalului.
Cum Facebook oferă varianta de a crea o pagină prin care să ți
legătura cu fanii echipei tale, soluția poate veni de la sine:
cluburile pot „migra” de la site-urile oficiale spre paginile de
Facebook. Iar unde nu o fac oficialii, au făcut-o suporterii,
creând pagini prin intermediul cărora au încercat să împărtășească
informații despre echipa favorită.