UTA a bătut palma cu încă un sponsor. Câți bani primesc arădenii după ce au vândut un pachet Gold

Marius ANGHEL 26 Aug. 2016, 16:15 Liga 2
UTA a bătut palma cu încă un sponsor.** Câți bani primesc arădenii după ce au vândut un pachet Gold

UTA Bătrâna Doamnă și ASU Politehnica Timișoara sunt două dintre actualele echipe din campionatul Ligii 2 care atrag finanțare și din partea sponsorilor privați, nu doar din vânzarea drepturile TV. Dacă arădenii au bătut palma pentru început cu Pizza 5 Colțuri, în schimbul a 13.000 de euro pentru pachetul de sponsorizare-publicitate Gold Plus, apoi timișorenii au oficializat parteneriatul cu Alexandrion Group, între timp, utiștii au mai încheiat un contract ce le va aduce alți bani în cont.

Conducerea clubului UTA a anunțat joi încheierea unui nou parteneriat, cu firma Deninstal. Aceasta din urmă a achiziționat un pachet Gold care, potrivit Sport Arad, a costat 11.000 de euro pe sezon.

„Cu satisfacție, anunțăm că pachetul Gold a fost cumpărat de compania Denistal, companie locală care și-au dezvoltat afacerea în Arad pentru arădeni”, a anunțat Codru Grădinariu, directorul general al UTA-ei.

„Societatea comercială Dennymona MG cu brandul Deninstal (cu două magazine deschise) a apărut pe piața locală în anul 2007, activând în domeniul instalațiilor termice și sanitare. Compania a fost de la început activă și în comunitate, sprijinind multe proiecte de interes local, inclusiv în domeniul sportului. Nu este întâmplător faptul că o parte din profitul nostru va fi direcționat pentru a sprijini clubul UTA. Până la urmă, celor care clădesc pentru comunitate le este dat să își unească eforturile, așa că acest parteneriat este cât se poate de firesc”, este mesajul noul partener al UTA-ei.

Pachet Gold conține următoarele beneficii: logo-ul companiei pe spatele tricourilor de joc sub număr, anunțarea numelui partenerului în prima conferință de presă, în programul de meci și pe site-ul oficial al clubului, expunerea pe panoul de la stadion, expunerea pe panoul de pe site-ul oficial, expunerea a șase bannere cu logo companiei pe laturile terenului de joc, logo-ul companiei pe programele de meci, expunerea pe panoul conferinței de presă, expunerea pe panoul de la flash interviuri, tipărire logo sponsor pe documentele oficiale ale clubului, două abonamente gratuite tribuna VIP și patru abonamente gratuite tribună.

Marius ANGHEL 26 Aug. 2016, 16:15 Liga 2
Pe aceeași temă