Federația Română de Fotbal are, începând de astăzi, 17 aprilie 2019, o nouă identitate vizuală.
În cadrul Adunării Generale a FRF, membrii afiliați au aprobat noua identitate vizuală a forului fotbalistic, inclusiv noua emblemă a Federației Române de Fotbal.
Pe site-ul oficial, FRF anunță că intră într-o nouă eră. Misiunea noului brand FRF este să unească sub o nouă marcă toate entitățile care contribuie la procesul de transformare modernă a fotbalului românesc. FRF a dorit să pună sub aceeași siglă valorile esențiale ale fotbalului românesc: „Credibilitate și Onoare”, „Performanță și Progres”, „Patriotism și Implicare socială”, „Parteneriat și Susținere” și „Pasiune și Spectacol”.
După ce a creat logouri pentru Liga Elitelor, campionatele Liga 2 și 3 și unul nou pentru echipa națională, forul condus de Răzvan Burleanu a considerat că e timpul pentru o schimbare și pentru însăși FRF. Astfel, noua emblemă a FRF nu mai este rotundă, așa cum era până acum, ci are forma unui pentagon regulat convex, iar în interiorul său se regăsește stilizat vulturul de pe stema României în culorile tricolorului, albastru, galben și roșu.
„În ultimii cinci ani, Federația Română de Fotbal a transformat fotbalul românesc. O transformare care înseamnă zeci de noi competiții, cu precădere la nivel de copii și juniori, o creștere fără precedent după 1990 a numărului de practicanți ai fotbalului, băieți și fete, o dezvoltare istorică pentru futsal și fotbalul feminin. Spunem, cu toată încrederea, că atât fotbalul românesc, cât și Federația Română de Fotbal, s-au transformat. Și când spun Federația Română de Fotbal spun echipa FRF și toți membrii afiliați. Federația Română de Fotbal a căpătat o nouă identitate, atât în România, cât și față de celelalte federații europene, față de UEFA și FIFA”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
Imediat după Adunarea Generală, la sediul FRF au fost înlocuite vechile însemne, iar site-ul oficial a fost updatat cu noua siglă: