Sponsor oficial cu renume internațional pentru „U” Cluj. Untold și clubul din Liga 2 sunt parteneri

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 25 Jul. 2018, 16:39 Actualizat: 25 Jul. 2018, 16:53 Diverse

Odată cu promovarea în Liga 2, Universitatea Cluj a devenit din nou un pol de interes pentru o mulțime de firme care doresc să se asocieze cu gruparea manageriată de Ioan Ovidiu Sabău. Ultimul sponsor cu care „U” a semnat un parteneriat este festivalul Untold, cel care cel care își are „casa” pe Cluj Arena și care în acest an se va desfășura în perioada 2-5 august.

„FC Universitatea Cluj anunță cu mândrie că, începând din sezonul fotbalistic 2018-2019, festivalul UNTOLD devine sponsor oficial al clubului. UNTOLD este mai mult decât un festival de muzică, este și un model de bune practici, așa că organizatorii festivalului își doresc să se implice cât mai mult în comunitatea unde s-a născut unul dintre cele mai bune festivaluri din Europa. Stadionul Cluj Arena, casa festivalului UNTOLD va avea începând din acest an o dublă semnificație pentru fanii festivalului dar și pentru suporterii echipei FC Universitatea Cluj. Unul dintre motivele care a stat la baza acestui parteneriat este acela că atât UNTOLD cât și echipa de fotbal FC Universitatea Cluj sunt două branduri născute în orașul de pe malul Someșului și care au reușit de-a lungul anilor să aducă renume național și internațional Clujului.

FC Universitatea Cluj este unul dintre cele mai importante branduri sportive din România, cu suporteri în toata lumea. Echipa are o istorie de peste 99 de ani și este una dintre cele mai frumoase povești din fotbal. FC Universitatea Cluj a adoptat un model organizațional modern, inspirat din succesul cluburilor europene de tradiție, deschizând porțile tuturor celor care doresc să facă parte din fenomenul „U”.

Echipa de fotbal, FC Universitatea Cluj a adoptat o strategie care îmbină valorile izvorâte din istoria de aproape 100 de ani cu aspirațiile tinerilor, pentru a crește noi generații de suporteri care să ducă mai departe tradiția „Șepcilor roșii”. Echipa se află în fața unui sezon la finalul căruia poate reveni în elita fotbalului românesc”, a anunțat clubului Universitatea printr-un comunicat.

Organizatorii Untold au declarat că la a treia ediție a festivalului, cea din 2017, au participat, în cele patru zile de distracție, peste 330.000 de oameni din țară și străinătate. Populația orașului Cluj-Napoca la 1 ianuarie 2016 era de 321.687 de locuitori.

Interesant este și faptul că festivalul Untold o obligă pe Universitatea Cluj să își joace primele trei meciuri de pe teren propriu din noul sezon, cu Metaloglobus, Energeticianul și Luceafărul Oradea, la Târgu Mureș. Primul ar fi trebuit să se dispute chiar în timpul evenimentului muzical, iar apoi gazonul va trebui să intre într-o perioadă de refacere.

Arobs, Arovit, Xonix și DeLonghi sunt alte firme care s-au asociat în această vară cu Universitatea Cluj.

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 25 Jul. 2018, 16:39 Actualizat: 25 Jul. 2018, 16:53 Diverse
Pe aceeași temă