CSM Reșița a profitat de faptul că duminică are un meci important în campionat, pe teren propriu, cu UTA, astfel că a organizat o conferință de presă în care să vorbească despre această partidă. Totodată, a fost un bun prilej, după cum a spus președintele Cristian Bobar, de a transmite mesaje suporterilor din „județ” să revină la stadion pentru a susține echipa, după ce relațiile s-au răcit în urma umilinței din urmă cu trei etape, când jucătorii lui Leontin Doană au fost acuzați că nu și-ar fi apărat corect șansele în acel 1-7 de acasă cu Viitorul Pandurii. Toate bune și frumoase înaintea jocului, numai că reșițenii s-au făcut de râs dintr-un alt motiv, unul care afectează imaginea clubului în mediul online, în primul rând.
De curând, CSM Reșița și-a făcut un nou panou pe care să-l expună în spatele jucătorilor, antrenorilor sau conducătorilor la conferințele de presă. Inițial a avut unul cu vechea emblemă a clubului, însă acum a optat pentru altul cu sigla cea nouă căpătată în vară. Numai că cei care au dat panoul la printat, cât și cei care l-au realizat, au comis o greșeală, pe care nici Bobar sau compania nu au remarcat-o.
Față de vechiul panou cu sponsori, la cel nou s-a adăugat și o reclamă pentru pagina de Facebook a clubului, pusă sub adresa site-ul oficial, site care pare a fi părăsit, deoarece ultima știre o are postată pe 6 august, iar pe homepage ești întâmpinat cu mesajele „404 Page not found” sau „Error 404 Sorry, we couldn’t find the page you’re looking for.”, dar și de vechea siglă a clubului.
Numai că, la Reșița, Facebook se scrie „faceboock”. Iar gafa comisă de clubul din Liga 2 a fost remarcată imediat chiar pe Facebook, acolo unde reșițenii au devenit motiv de ironie. Printr-un panou care trebuia să ilustreze imaginea clubului, CSM Reșița, club care pe pagina de socializare se mândrește cu un titlu de campioană a României în 1931 și cu o Cupa României câștigată în 1954, mai degrabă s-a făcut de râs.
„Am dorit să facem o conferință de presă înaintea unui meci foarte important, cu UTA Arad, duminică, meci televizat, și era normal să vorbim puțin cu dumneavoastră și, bineînțeles, să transmitem gândurile noastre suporterilor din întregul județ și din orașul Reșița.
Întâlnim o echipă cu tradiție, Campioana Provinciei, o echipă care joacă cu o presiune foarte, foarte mare pe ea, pe jucători. La UTA, la fiecare meci, jucătorii au presiune dublă, pentru că ei trebuie să joace la victorie. Chiar dacă nu o recunosc, obiectivul dânșilor este promovarea. Îi cunosc foarte bine pe cei din conducerea UTA-ei, chiar avem o relație bună, au pierdut câteva baraje și știu că anul ăsta își doresc foarte mult să promoveze și presiunea este mare pe întreg stafful de antrenori și de jucători. Vin aici sigur după puncte, dar presiunea cea mare este la ei.
Noi trebuie să luăm și noi punctele, să profităm că jucăm acasă, că este un meci televizat și, încă o dată, vreau să fac apel către toți suporterii să fie lângă băieți, lângă antrenorul nostru, pentru că avem nevoie în momentul acesta. Am muncit împreună, am construit până la un moment dat împreună și ar fi păcat să stricăm”, a spus președintele Cristian Bobar în conferința de presă.
La conferință au fost prezenți președintele Cristian Bobar, antrenorul Leontin Doană, portarul Cristian Zimmermann și mijlocașul Laurențiu Breșneni. Ce au spus înaintea meciului cu UTA poți citi AICI.
Cu 15 puncte acumulate până acum în Liga 2, în 12 meciuri, CSM Reșița ocupă locul 16, ultimul retrogradabil. UTA are 23 de puncte strânse în 10 partide și se află pe locul 4. Partida din Valea Domanului are loc duminică, de la ora 12:30, și contează pentru etapa a 14-a a Ligii 2.
Vechiul panou cu reclame al CSM Reșița, înainte de meciul cu Rapid, din etapa a 5-a a Ligii 2:
Noul panou cu reclame al CSM Reșița, înainte de meciul cu UTA, din etapa a 14-a a Ligii 2:
Site-ul clubului CSM Reșița: