Sunt cluburi în Liga 1, gen ASA Târgu Mureș, CS U Craiova, CSMS Iași, FC Viitorul, Concordia Chiajna și FC Voluntari, care nu au, în acest moment, un sponsor principal pe tricoul de joc, cu toate că evoluează în prima competiție fotbalistică națională, sunt transmiși la TV și au o expunere mare. Despre echipele din Liga a 2-a nici nu mai avem pretenția de a spune acest lucru, rar putând găsi una care să își pună pe piept o altă firmă decât cea a patronului.
În noul sezon al eșalonului secund, pe lângă grupările retrogradate din Liga 1 și FC Clinceni va avea pe tricoul de joc un sponsor. Gruparea ilfoveană care în această vară a luat-o de la zero, fie că vorbim de jucători, finanțator sau conducători, a semnat în aceste zile un contract cu o firmă medicală, numele acesteia urmând a apărea pe echipamentul grupării manageriate de Bogdan Apostu.
În această privință, echipa din comuna de lângă București a transmis un comunicat pentru a informa despre acest parteneriat. „Recent s-a semnat parteneriatul dintre echipa de Liga a doua, FC Clinceni, și clinica medicală IMAMED. Conform înțelegerii, valabilă pe o perioadă de doi ani, echipa ilfoveană va purta pe pieptul tricourilor de joc logo-ul IMAMED”, sună anunțul primit de la conducătorii echipei ilfovene.
La semnarea contractului, dr. Ciprian Filipiuc, patronul clinicii, o unitate medicală privată cu activitate complexă, al cărei motto este „Bucură-te de sănătate!”, a declarat: „Mișcarea înseamnă viață, sportul înseamnă sănătate. Acest contract de sponsorizare va fi benefic ambelor părți. Mulțumesc managerului general al FC Clinceni, Bogdan Apostu, colaboratorilor care susțin alături de noi clubul FC Clinceni, implicit sportul și sănătatea, cât și jucătorilor care depun eforturi și au încredere în susținătorii echipei”.
Bogdan Apostu, managerul general al FC Clinceni, a arătat, la rândul său, că „multe echipe, mai ales de la nivelul eșalonului secund, dar chiar și de la prima ligă, poartă pe tricouri însemne interne, ale propriilor investitori. Deși abia structurată în noua formulă, FC Clinceni vine cu un logo extern, urmare a unui act comercial de pe urma căruia clubul se va bucura de avantaje materiale, iar IMAMED, partenerul nostru, sperăm să aibă profit de pe urma câștigului de imagine”.
Altfel, în fotografia de prezentare a tricoului oficial de joc al FC Clinceni pentru noul sezon al Ligii 2, ediția 2015-2016, se poate observa și ce sponsor le va produce echipamentul, Givova, dar, mai important, și noul logo al clubului ilfovean. Acesta nu diferă foarte mult față de cel pe care FC Clinceni l-a purtat în urmă cu două sezoane (foto mic, în dreapta), atunci când echipa aparținea altui finanțator.
De asemenea, FC Clinceni va beneficia cât mai curând și de un site oficial, cât și de o pagină de Facebook.