Rapid propune fanilor materiale promoționale, sub marcă proprie, identice cu cele lansate în anii ’80: „Ne-am propus să intrăm în rundul cluburilor mari din Occident”

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 16 Oct. 2019, 13:56 Actualizat: 16 Oct. 2019, 13:59 Campionat

Profitând de derby-ul cu Petrolul, programat astăzi, de la ora 16:00, în Regie, Rapid a lansat spre comercializare noi materiale promoționale, sub marca proprie, pentru suporteri. Giuleștenii doresc să readucă „istoria în actualitate” prin scoaterea la vânzare a unei colecții unice de tricouri, eșarfe și fulare identice cu cele pe care le-au propus fanilor în anii ’80.

La conferința de presă premergătoare meciului cu Petrolul, antrenorul Daniel Pancu și căpitanul Ionuț Voicu au îmbrăcat astfel de tricouri și au purtat eșarfe pe care clubul Rapid le propune acum la vânzare.

„Este vorba despre o strategie de marketing, pe care clubul Rapid o pune în mișcare. Ne-am propus să intrăm în rundul cluburilor mari din Occident și prin prisma marketingului. Vom lansa pe piață materiale promoționale destinate suporterilor noștri sub marcă proprie, toate vor avea un „R”, semnificativ în istoria clubului. Și, ca o recunoaștere și o transmitere a propriei valori, Rapid își propune să aducă în prim-plan materiale simbol pentru istoria echipei, pentru suporteri și, de ce nu, chiar pentru fotbalul românesc.

Nu trebuie omis faptul că, într-o perioadă dificilă din existența clubului Rapid, ne referim la anii ’80, când oscilam între diviziile A și B, suporterii noștri aduceau în tribunele Giuleștiului primele bannere, mesaje, primele tricouri, precum și primele fulare și eșarfe. Practic, noi, Rapid, am deschis această modă în tribune.

Profitând de reeditarea acestui derby istoric cu Petrolul, vrem să aducem în prim-plan trei produse care au reprezentat o premieră pentru fotbalul din România în perioada comunistă. Mai precis: tricoul, fularul și eșarfa, toate respectând cu exactitate designul original. Acesta este doar începutul, din punctul nostru de vedere, pentru că, în viziunea noastră, în existența Rapidului nu poate exista viitor fără trecut”, a spus, la conferința de presă, Lucian Ionescu, directorul de imagine al clubului Rapid.

„RAPID PRODUCE PRIMELE PRODUSE MARCĂ‚ PROPRIE ȘI READUCE ISTORIA ÎN ACTUALITATE 📣📣📣

Rapid a avut dintotdeauna cei mai inimoși suporteri, însă și cei ce au adus în România primele materiale destinate acestora, tricoul de suporter, eșarfa și fularul, cu însemnele clubului nostru.

Începând de ieri, găsiți la Fan Shop-ul de la stadion o colecție unică, ce nu trebuie să lipsească din casa niciunui rapidist, cu produse identice cu cele apărute la începutul anilor 80:

▶️ Tricou suporter Rapid București
▶️ Eșarfă Rapid București
▶️ Fular Rapid București

Această colecție reprezintă și primele materiale produse sub însemnele „R”, astfel că Rapid va avea de acum propria marcă de produse, aliniindu-se marilor cluburi din lume.

Ne vedem la meciul de la ora 16:00, echipați corespunzător! 😉”, a anunțat Rapid pe pagina sa oficială de Facebook.

Autor: Marius ANGHEL Publicat: 16 Oct. 2019, 13:56 Actualizat: 16 Oct. 2019, 13:59 Campionat
Pe aceeași temă